Nurse in change!

måndag 27 december 2010

Operation

Varför vill jag utsätta mig för en operation, jo jag är stooor, jag har inte alltid varit det. Men någon gång för ca 20 år sen började kilona smyga på. Varför lät hon det då gå så långt undrar säkert ni (jag hoppas det i alla fall) jo.
  • Först förnekade jag det, min pojkvän (nu man) var nöjd med mig, jag blev lat och mat var gott.
  • Kilona blev fler och jag blev deppig, mat var bra tröst och min pojkvän var nöjd med mig (det var i alla fall vad han sa).
  • Jag blev med barn tjo ho, bara graviditeten kräver en egen blogg. 30 kilo upp inte speciellt många ner.
  • 2,4 år senare ytterligare ett barn tjo ho, dennna graviditeten var fruktansvärd (inte ens en blogg klarar av den). Flera kilo upp, få ner.
  • Jag började på viktväktarna, jag skulle gifta mig, gick ner massor, var vacker, blev nöjd, gick upp igen...
... och så har det sett ut de senaste åren upp och ner, upp och ner.. viktväktarna, GI, xtravaganza, motion bla, bla, bla
Nu klarar inte kroppen det mer, inte jag heller för den delen. Jag vill bara må bra hipp hipp hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar